Sabtu, 28 Februari 2009

Presiden ASTAR: Penambahbaikkan berterusan di ASTAR

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera!

GERAK@ASTAR mengucapkan tahniah dan berterima kasih kepada Presiden ASTAR, saudara Muhammad Hafizzuddin kerana peka terhadap isu kebajikan penghuni ASTAR. Melalui suara beliau, kebajikan penghuni ASTAR dilihat lebih diberi perhatian oleh pihak pentadbiran kolej.

Berikut merupakan beberapa perkara yang telah dibangkitkan oleh saudara Muhammad Hafizzuddin selepas perbincangan diadakan bersama pihak pengurusan kolej baru-baru ini:
  • - Masalah bumbung bocor di laman DE
  • - Masalah bekalan elektrik (terutamanya di tingkat B200)
  • - Masalah wireless seluruh kolej
  • - Masalah makanan di dewan makan
Berikutan isu-isu ini, saudara Hafizzuddin telah menjelaskan penyelesaian atau usaha penambahbaikkan melalui blog beliau. Klik sini.

GERAK@ASTAR akan terus mengikuti perkembangan semasa penambahbaikan berterusan yang telah atau sedang dilakukan oleh pihak kolej dan akan memaklumkan semua penghuni ASTAR melalui laman ini. Memandangkan GERAK@ASTAR memfokuskan isu kebajikan penghuni ASTAR di samping isu-isu universiti dan negara, sebarang bentuk respon atau komen semua penghuni ASTAR adalah amat dihargai. Diharap GERAK@ASTAR dapat menjadi salah-satu medium terbaik bagi warga ASTAR mengutarakan sebarang masalah atau pandangan secara terbuka.

GERAK@ASTAR

Tiada ulasan: