Sabtu, 28 Februari 2009

SUKMUM: ASTAR tempat ke-4

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera!

Setelah lebih sebulan warga ASTAR dan UM khususnya, bertungkus-lumus melakukan latihan intensif untuk menyertai Sukan Mahasiswa UM atau SUKMUM bagi sesi 2008/2009, SUKMUM akhirnya melabuhkan tirai dan pada 25 Februari 2009 yang lalu, majlis penutup SUKMUM telah berlangsung di Pusat Sukan UM.

SUKMUM kali ini bagaimanapun mencatatkan sedikit kemerosotan buat warga ASTAR apabila berjaya mendapat tempat ke-empat keseluruhan berbanding tempat ke-tiga pada sesi yang lalu. Sungguhpun begitu, GERAK@ASTAR mengucapkan tahniah buat seluruh atlet ASTAR atas segala usaha yang telah diletakkan sepanjang SUKMUM, dan mendoakan reputasi ASTAR untuk SUKMUM akan datang akan lebih gemilang.

GERAK@ASTAR turut mengucapkan tahniah buat Pengerusi JKP Sukan dan Rekreasi, saudara Mohamad Amirul Aizat Lamry, yang dilihat memainkan peranan penuh selaku Pengerusi malah merupakan salah seorang atlet ASTAR. Secara keseluruhannya, saudara Amirul Aizat telah melaksanakan tanggungjawabnya dengan baik. 

Semoga atlet-atlet yang berjasa dan berpotensi besar dapat terus menabur bakti buat ASTAR dan diberi penghargaan sewajarnya oleh pihak kolej.

GERAK@ASTAR menantikan Festival Seni UM pula yang akan datang tidak lama lagi. ASTAR pasti terus gemilang!

GERAK@ASTAR

Tiada ulasan: