Jumaat, 27 Februari 2009

Roadshow MPMUM 2008/09

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera!

Membawa kata-kata "Bersama Menjulang Tradisi Kecemerlangan", MPMUM 2008/09 dilihat meletakkan satu harapan yang tinggi kepada mahasiswa UM untuk memberikan sokongan terhadap mereka melalui pelaksanaan Roadshow ini.

GERAK@ASTAR memuji usaha melaksanakan Roadshow ini dengan turut meletakkan harapan, iaitu semua barisan perwakilan memberikan komitmen penuh kepada Roadshow ini, dan selepas itu menunaikan segala janji-janji serta tanggungjawab mereka.

Berikut merupakan jadual Roadshow MPMUM 2008/09:

(Jam 8.30-9.30PM dan 9.40-10.40PM)
22 FEBRUARI:
KK1
KK2

23 FEBRUARI:
KK3
KK9

24 FEBRUARI:
KK4
KK7

25 FEBRUARI:
KK8
KK10

26 FEBRUARI:
KK11
KK12

27 FEBRUARI:
KK5
KK6

(9.00-10.30PM)
2 MAC:
(DP1, Kompleks Perdana Siswa)
Semua Persatuan Anak Negeri
Semua Persatuan Agama
Persatuan Mahasiswa Istimewa Universiti

3 MAC:
(DP1, Kompleks Perdana Siswa)
Mahasiswa Luar Kampus

AGENDA:
Alu-aluan Pengerusi Majlis
Perkenalan Barisan MPMUM
Ucapan YDP MPMUM
Tayangan Multimedia (Barisan MPMUM)
Soal-jawab/Aduan
Bersurai

GERAK@ASTAR berharap Roadshow ini memberikan kebaikan kepada seluruh mahasiswa UM dan menjadi medium bagi MPMUM mengenali serta memahami masalah-masalah mahasiswa di dalam dan di luar kampus. GERAK@ASTAR menentang keras sebarang sentimen politik yang cuba disuntik ke dalam Roadshow, terutamanya melalui YDP saudara Mohd Ridzuan, sekiranya ada.

GERAK@ASTAR sentiasa memantau pergerakan MPMUM dan akan menyuarakan sebarang bentuk respon mewakili suara PENGGERAK MAHASISWA secara umumnya dan suara warga ASTAR secara lebih khusus.

Pendirian GERAK@ASTAR masih kukuh untuk menghormati dan menyokong barisan perwakilan mahasiswa UM, dengan syarat, seluruh barisan kepimpinan tersebut melaksanakan tugas mereka sebagai anggota perwakilan di bawah satu nama iaitu MPMUM.

Semoga usaha mereka beroleh hasil yang diharap-harapkan demi kebajikan semua mahasiwa UM, dan GERAK@ASTAR tidak akan berhenti memerhati.

GERAK@ASTAR


Tiada ulasan: